Jak rejestrować uczestników konferencji w zgodzie z ustawą o ochronie danych osobowych?

Organizujesz event i chcesz wiedzieć, kto weźmie w nim udział? Witaj w świecie danych osobowych! Brzmi niewinnie, ale wiedz, że od momentu, gdy zaczniesz zbierać dane osobowe, będzie ciążyła na Tobie ogromna odpowiedzialność.

Jak rejestrować uczestników konferencji w zgodzie z ustawą o ochronie danych osobowych?

Odpowiedzialność ta wynika nie tylko z etyki, ale także z przepisów prawa cywilnego i karnego. Na właściciela i administratora danych osobowych oraz na wszelkie narzędzia, za pomocą których dane te będą przetwarzane, prawo nakłada szczególne wymagania. Niestety, ustawa o ochronie danych osobowych to prawdziwy temat rzeka.

Aby ułatwić Ci zapoznanie się z tą niełatwą dziedziną i pomóc nie pogubić się w meandrach prawniczego żargonu, opracowaliśmy poradnik: Jak rejestrować uczestników konferencji w zgodzie z ustawą o ochronie danych osobowych?

Nasz poradnik jest wynikiem współpracy z Małgorzatą Czartoryską – prawnikiem, wykładowcą akademickim, certyfikowanym trenerem biznesu i administracji. Wspólnie z Małgorzatą wyselekcjonowaliśmy treści, które umożliwią Ci bezproblemowe i przede wszystkim zgodne z prawem działanie w obszarze danych osobowych. Innymi słowy, poradnik to kompleksowy agregat wszelkich możliwych środków i metod, dzięki którym zrozumiesz temat i unikniesz błędów, które mogłyby Cię wiele kosztować – utratę zaufania klientów i/lub uczestników, konieczność poddania się karom nałożonym przez GIODO czy nawet przymusową wizytę w sądzie.

Poradnik jest zupełnie bezpłatny. Pobierzesz go pod poniższym linkiem.

Tomasz Chrościechowski

Udostępnij znajomym

Udostępnij znajomym

Bądź na bieżąco z nowościami i subskrybuj nasz newsletter