Rejestracja uczestników

Jest to podstawowa funkcja systemu rejestracji uczestników. Poświęciliśmy jej dużo uwagi, aby dawała jak największe możliwości.

Rejestracja uczestników w systemie CONREGO jest podzielona na etapy. Każdy z nich można dowolnie zmieniać w zależności od typu wejściówki. Pozwala to na stworzenie zróżnicowanych ścieżek rejestracji dla różnych rodzajów uczestników.

Pierwszym etapem jest wybór typu wejściówki. Może się on odbywać po stronie uczestnika, ale możesz też kierować wybranych uczestników prosto do formularza rejestracyjnego, pomijając wybór wejściówki. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby część wejściówek oferować do wyboru, a część przeznaczyć tylko dla osób, które otrzymały zaproszenie dla uczestników.

Drugi etap rejestracji to formularz i oferta. W zależności od Twoich preferencji, możesz najpierw zaprezentować uczestnikowi ofertę wydarzenia (dodatkowe usługi, pakiety powitalne, sesje tematyczne, osobno płatne szkolenia itp.), a dopiero później formularz zbierający dane uczestnika, lub na odwrót.

Formularz rejestracyjny składa się z dowolnej liczby pól, do których uczestnik wprowadzi dane. Dzięki różnym typom pól (pole tekstowe, pole daty, lista rozwijana, plik) możesz zebrać od uczestnika informacje dokładnie w takiej formie, w jakiej potrzebujesz. Aby zapewnić poprawność danych, możesz też zastosować maskę, czyli funkcję, która wymusza konkretny format danych. Na przykład kod pocztowy dla uczestników z Polski zawsze będzie w formacie XX-XXX.

rejestracja uczestników online

Oferta jest listą dodatkowych opcji uczestnictwa. Mogą to być poszczególne dni konferencji, konkretne wykłady lub coś zupełnie innego, na przykład kolacja czy pamiątkowa koszulka. Każda opcja może mieć przypisaną cenę, limit miejsc oraz może się wykluczać z innymi opcjami, dzięki czemu możesz uniemożliwić uczestnikom rejestrację na dwa wykłady odbywające się w tym samym czasie.

Następnym etapem jest formularz płatności, który pojawia się tylko w przypadku wydarzeń płatnych, na które prowadzimy sprzedaż wejściówek na konferencje. Zbiera on wyłącznie dane, które powinny znaleźć się na fakturze. Następnie uczestnik jest kierowany na podsumowanie rejestracji.

Jeśli rejestracja na konferencję została zintegrowana z bramką płatności online, to po zatwierdzeniu danych, uczestnik zostanie przeniesiony do etapu płatności. Po powrocie uczestnik ujrzy stronę z podziękowaniem za rejestrację i otrzyma e-mail potwierdzający rejestrację oraz zawierający istotne informacje o wydarzeniu. Treści wszystkich tych etapów można zmieniać osobno dla każdego typu wejściówki.