Raporty

W tej części aplikacji CONREGO uzyskasz dostęp do podglądu i edycji wszystkich danych zebranych w trakcie procesu rejestracji i procesów realizowanych przez inne moduły aplikacji.

Sekcje modułu Raporty oferują funkcjonalność, dzięki której możesz:
  • generować listy uczestników według ustalonych kryteriów i filtrów oraz zapisywać je do plików XLS,
  • przypisywać zarejestrowanych uczestników do grup na podstawie dowolnych parametrów profilowania,
  • weryfikować statusy rejestracji i modyfikować je według potrzeb,
  • edytować dane uczestników,
  • dodawać nowe rejestracje indywidualne oraz realizować import masowy rejestracji z plików XLS (np. celem zasilenia bazy na potrzeby obsługi Recepcji, Kontroli dostępu lub wysyłki zaproszeń za pomocą modułu Komunikacja),
  • realizować operacje masowe: zmiana rodzaju uczestnictwa, zmiana statusu lub usuwanie,
  • monitorować liczbę miejsc wolnych na wydarzenia objęte limitem miejsc siedzących,
  • kontrolować rozliczenia z uczestnikami w przypadku rejestracji płatnych,
  • generować, edytować i wysyłać faktury pro forma oraz VAT,
  • weryfikować zgłoszenia ankiet przesłanych za pomocą modułu Ankiety
Moduł odpowiada za zarządzanie rejestracjami. W tej sekcji możesz:
  • przeglądać rejestracje uczestników,
  • edytować i dodawać pojedyncze rejestracje,
  • filtrować rejestracje według: rodzaju uczestnictwa, statusu rejestracji, języka rejestracji, przedziału czasowego, słów kluczowych,
  • tworzyć grupy uczestników na potrzeby generowania raportów, wysyłki mailingów, tworzenia dokumentów PDF (za pomocą modułu Generator PDF),
  • eksportować raporty do plików XLS,
  • importować dane uczestników z pliku XLS,
  • importować przygotowane kody zaproszeniowe (wykorzystywane między innymi do wysyłania indywidualnych zaproszeń),
  • przeprowadzać masowe operacje: modyfikować rodzaj uczestnictwa lub status oraz usuwać rejestracje,
  • śledzić logi zmian wprowadzane przez użytkowników systemu i uczestników (karta uczestnika dostępna pod ikoną ).

Poniższy panel przedstawia ekran Karty uczestnika

Moduł pozwala na wyświetlenie aktualnych informacji na temat wolnych miejsc w poszczególnych obiektach konferencyjnych. Za pomocą dostępnej funkcjonalności dane te w formie tabelarycznej można wyeksportować do pliku XLS.
Sekcja Płatności przeznaczona jest do bieżącej kontroli przepływu finansów i generowania dokumentów księgowych.
Sekcja Ankiety umożliwia zarządzanie zgłoszeniami ankietowymi, konkursowymi, rekrutacyjnymi lub abstraktami naukowymi przyjętymi za pomocą dodatku Ankiety.

Bądź na bieżąco z nowościami i subskrybuj newsletter CONREGO

Oświadczam, że zapoznałem się z treścią i akceptuję regulamin korzystania z usług newslettera internetowego na stronie conrego.com.pl
Ta strona używa cookies celem gromadzenia danych o użytkownikach w celach marketingowych i obsługi procesów związanych z realizacją zamówień. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję