Płatności

Zautomatyzuj sprzedaż wejściówek i fakturowanie by skoncentrować się na organizacji

Funkcje dostępne w module Płatności oferują komfortową i zautomatyzowaną obsługę sprzedaży wejściówek i rezerwacji hotelowych na dowolne wydarzenie.

Cennik uczestnictwa i usług

Organizatorzy korzystający z CONREGO pochodzą z różnych części świata. Dlatego w pierwszej kolejności sekcja Cennika oferuje możliwość konfiguracji walut i stawek VAT właściwych dla Twojej rezydencji podatkowej. Edycja Cennika umożliwia przypisanie cen w każdej ze skonfigurowanych walut dla wszystkich dostępnych punktów agendy i pokojów hotelowych w określonych terminach, w zależności od rodzajów uczestnictwa oraz terminu rejestracji. Dodatkowo do każdej z pozycji możesz przypisać jedną ze skonfigurowanych stawek VAT.

Konfiguracja dokumentów

Jeśli planujesz wykorzystać aplikację CONREGO do automatycznego generowania dokumentów pro forma i faktur, to jest to właściwa sekcja, by aktywować ich generowanie i wysyłkę oraz ustalić zawartość. Dzięki dostępnym funkcjom możesz z łatwością:

  • zmodyfikować system numeracji faktur końcowych,
  • zmienić obowiązujący termin płatności widoczny na fakturach pro forma,
  • skonfigurować pozycje dostępne na fakturach poprzez łączenie punktów agendy i rezerwacji noclegowych,
  • zmienić logo widoczne w nagłówku generowanych faktur na własne,
  • zdecydować, które z pól formularza rejestracyjnego powinny być traktowane jako pola danych nabywcy,
  • wprowadzić dane własnej organizacji w zakładce Dane sprzedawcy.
CONREGO - Cennik oferty konferencyjnej

Wiadomości e-mail

Obsługa płatności jest tym skuteczniejsza, im lepsza jest komunikacja pomiędzy organizatorem a uczestnikami. Dlatego w tej sekcji przygotowaliśmy zakładki umożliwiające edycję aż trzech typów wiadomości, które aplikacja może kierować do uczestnika zależnie od sytuacji i potrzeb:

  • potwierdzenie transakcji, które może być wyzwalane manualnie lub automatycznie w zależności od metody płatności i jej konfiguracji,
  • przypomnienie o płatności, które zostanie automatycznie wysłane w określonym przez Ciebie terminie (N dni od daty rejestracji) do wszystkich uczestników z rejestracjami nieopłaconymi,
  • anulowanie rejestracji, które system może automatycznie nadać do wszystkich uczestników, którzy nie opłacili swoich rejestracji w kolejnym wyznaczonym przez Ciebie terminie.

Kody rabatowe

Jednym z mechanizmów, które pomogą Ci zachęcić uczestników do wczesnej rejestracji lub nagrodzić stałych bywalców Twojej konferencji, są kody rabatowe. Za pomocą dostępnego w tej sekcji interfejsu możesz z łatwością:

  • wprowadzić manualnie lub wygenerować automatycznie dowolną pulę kodów,
  • określić termin ważności kodów rabatowych,
  • obłożyć limitem użycie każdego z kodów,
  • wprowadzić wartość procentową rabatu, jaki każdy z kodów oferuje,
  • wybrać punkty agendy objęte rabatem,
  • zapisać całą bazę kodów rabatowych jako plik XLS, by łatwiej było Ci je dystrybuować.
CONREGO - Konfiguracja faktur dla uczestników konferencji

Metody płatności

Aplikacja CONREGO oferuje bardzo łatwą i szybką integrację procesu rejestracji z systemami płatności online w następujących kanałach:

  • Blockchain.com,
  • DotPay,
  • eCard,
  • FirstData (Polcard),
  • Paylane,
  • PayPal,
  • PayU,
  • Przelewy24,
  • Stripe.

Każdą integrację można opcjonalnie skonfigurować tak, by po zrealizowanej płatności system automatycznie zmieniał status rejestracji na "opłacona" i wysyłał do uczestnika potwierdzenie transakcji (także z załączoną fakturą końcową).

CONREGO - Integracja systemu rejestracji z bramkami operatorów płatności elektronicznych

Bądź na bieżąco z nowościami i subskrybuj newsletter CONREGO