Porównanie systemów rejestracji uczestników wydarzeń w Polsce: CONREGO vs Uczestnicy.pl

Uczestnicy.pl to stworzone w 2009 roku i nieustannie rozwijające się narzędzie dla organizatorów wydarzeń. W tym systemie punkt ciężkości położony jest na nieco inny aspekt niż w CONREGO. O czym mowa? Wyjaśniamy w dzisiejszym artykule. Czytaj więcej...

Porównanie systemów rejestracji uczestników wydarzeń w Polsce: CONREGO vs Uczestnicy.pl

Case study: 8. Konferencja ABSL

VIII Konferencja ABSL, Łódź 2017. Ponad 40 paneli dyskusyjnych, w których wzięło udział około 1000 gości. To ogromne wydarzenie, jak co roku, zostało w całości wsparte przez system CONREGO. Czy wszystko poszło po naszej myśli?
Tomasz Chrosciechowski


Case study: RhinoForum 2016

W dzisiejszym artykule opowiemy Wam o wydarzeniu organizowanym przez „Rynologię Polską”. To stowarzyszenie, które wspieramy od lat – nasza współpraca trwa nieprzerwanie od marca 2012 roku.
Tomasz Chrosciechowski


Case study: XXIV Międzynarodowy Kongres PSLWMZ

Było profesjonalnie, efektownie i wymagająco. Naprawdę wiele się działo! Kiedy? Na XXIV Międzynarodowym Kongresie Medycyny Weterynaryjnej Małych Zwierząt PSLWMZ.
Tomasz Chrosciechowski


Case study: VII Konferencja ABSL

VII Konferencja ABSL, Katowice 2016. Ogromny event na skalę międzynarodową, blisko tysiąc uczestników, wielkie oczekiwania. W jaki sposób poradziliśmy sobie z obsługą takiego wydarzenia?
Tomasz Chrosciechowski


Gala Osobowości Roku 2015 MICE Poland z CONREGO

Na potrzeby Gali Osobowość Roku 2015 organizowanej przez MICE Poland i partnerów (w tym CONREGO) wykorzystaliśmy CONREGO All-In-One.
Tomasz Chrosciechowski



Bądź na bieżąco z nowościami i subskrybuj newsletter CONREGO

Poznaj 9 technik skutecznej promocji wydarzenia!

Bezpłatny poradnik podpowie Ci, jak zwiększyć zainteresowanie uczestników i tempo sprzedaży wejściówek na Twoją konferencję, kongres lub szkolenie, czyli:

- jak komunikować się z uczestnikami,
- jak bezpłatnie reklamować wydarzenie,
- jak sprawić, by uczestnicy polecali event,
- jak zaangażować speakerów w promocję,
- jak wzmocnić markę wydarzenia.