Porównanie systemów rejestracji uczestników wydarzeń w Polsce: CONREGO vs Evenea

Evenea to oferowany przez EventLabs Sp. z o.o. system rejestracji umożliwiający przygotowanie prostej strony internetowej, sprzedaż biletów oraz zarządzanie danymi i bazą uczestników.

Evenea powstała w 2010 roku, a więc jest równolatkiem CONREGO. Jak rozwinęła się do tej pory i co odróżnia ją od CONREGO?

Przygotowaliśmy rzetelne zestawienie funkcji oraz kosztów ich użytkowania w aplikacjach Evenea i CONREGO. Opisujemy w nim wszystkie dostępne funkcje, przy czym oczywiście nie ma potrzeby zwracać uwagi na moduły, z których nie planuje się nigdy korzystać.


CONREGO Evenea
Model dystrybucji SaaS SaaS
Cena Od 997 PLN/rok zależnie od Planu Abonamentowego 0 PLN w przypadku wydarzeń bezpłatnych
1 PLN + 2,9% od każdego biletu, ale nie więcej niż 9 zł w przypadku wydarzeń płatnych
Budowa formularza zgłoszeniowego
(brak możliwości dodawania i edycji klauzul, można dodać jedynie tekst do formularza, klauzula o przetwarzaniu danych nie podlega edycji)
Obsługa agendy wydarzeń z limitami miejsc
(można zaoferować różne typy biletów oraz ich opis, nie ma jednak możliwości wyboru punktów programu w zależności od wybranego rodzaju biletu)
Obsługa rezerwacji noclegów
E-mail z potwierdzeniem rejestracji
(opcjonalna automatyzacja akceptacji zgłoszeń)
Integracja bramek operatorów SMS
Obsługa wielu wersji językowych równolegle (tylko wersja polska)
Integracja bramek operatorów płatności
Generowanie faktur pro forma
Generowanie faktur końcowych
Obsługa cenników rejestracji zależnych od terminu rejestracji (early-bird, late, etc.)
(jedynie ustawienie widoczności danego typu biletów w wybranym zakresie czasu)
Obsługa kodów rabatowych
Obsługa kodów uczestnika odblokowujących rejestrację
Grupowa rejestracja uczestników
Możliwość osadzenia formularza rejestracyjnego na dowolnej stronie serwisu
Obsługa importu rekordów rejestracji z pliku XLS
Obsługa masowej wysyłki wiadomości e-mail
(nie ma jednak możliwości wysyłki mailingów do określonych grup uczestników w zależności od różnych kryteriów)
Personalizacja treści wiadomości e-mail
Integracja z Google Analytics
Integracja z Facebook Remarketing
Integracja z Google AdWords
Raporty z rejestracji uczestników
Raporty podsumowujące miejsca wolne na salach
Raporty płatności
Raporty z listami obecności
Raporty nadesłanych ankiet
Podgląd statystyk w czasie rzeczywistym
Responsywność strony wydarzenia
Responsywność panelu administracyjnego
System CMS
Obsługa ankiet (ewaluacyjnych, konkursowych, call for papers)
Obsługa recenzji ankiet
Obsługa recepcji konferencyjnej
Obsługa kontroli dostępu
Kody kreskowe
Kody QR
Generowanie personalizowanych plików PDF (bilety, identyfikatory, certyfikaty) (tylko bilety)

Jak wskazują powyższe dane, Evenea jest aplikacją przeznaczoną do organizacji wydarzeń, które charakteryzuje bardzo prosty proces rejestracji. Takie eventy nie wymagają stosowania warunków, obsługi agendy, rezerwacji noclegów czy równoległego zastosowania kilku wersji językowych w celu komunikacji z uczestnikami.

W Evenea brak także modułu umożliwiającego spersonalizowany masowy mailing, a co za tym idzie – aby uzyskać tę funkcjonalność, organizator zmuszony jest korzystać z aplikacji zewnętrznych. Do systemu Evenea nie zaimportujemy także żadnych rekordów danych ani nie wyślemy przy jego pomocy kampanii SMS-owej z użyciem bramki ulubionego dostawcy.

Pewne funkcje zostały wdrożone, lecz w wersji okrojonej, pozbawionej udogodnień czy ulepszeń. I tak na przykład dzięki Evenea będziemy w stanie zbudować stronę internetową swojego wydarzenia, ale bez możliwości głębszej ingerencji w jej wygląd. Uproszczony jest tu także moduł generowania personalizowanych plików PDF – wygenerować będziemy w stanie tylko bilety, w dodatku oparte na jednym dostępnym szablonie.

Z pewnością dużym atutem aplikacji Evenea jest niska cena użytkowania, jeśli założymy, że w skali roku obsłużymy mniej niż 1000 gości. Koszt to 1 zł + 2,9% (lecz nie więcej niż 9 zł) od każdego sprzedanego biletu, a zatem nieco więcej niż najtańszy pakiet abonamentowy CONREGO.

UWAGA: Jeśli powyższe zestawienie zawiera jakiekolwiek usterki, napisz na adres support@conrego.com, a dokonamy niezbędnych korekt.

Niebawem przygotujemy porównanie CONREGO i kolejnej aplikacji służącej do rejestracji uczestników i obsługi procesów przydatnych podczas organizacji wydarzenia. Stay tuned!

Udostępnij znajomym


Bądź na bieżąco z nowościami i subskrybuj newsletter CONREGO

Poznaj 9 technik skutecznej promocji wydarzenia!

Bezpłatny poradnik podpowie Ci, jak zwiększyć zainteresowanie uczestników i tempo sprzedaży wejściówek na Twoją konferencję, kongres lub szkolenie, czyli:

- jak komunikować się z uczestnikami,
- jak bezpłatnie reklamować wydarzenie,
- jak sprawić, by uczestnicy polecali event,
- jak zaangażować speakerów w promocję,
- jak wzmocnić markę wydarzenia.