9 technik promocji wydarzenia, które zwiększą sprzedaż wejściówek

To, w jaki sposób wypromować event, aby zwiększyć sprzedaż wejściówek, spędza sen z powiek niejednemu organizatorowi.

Dlaczego? Szybko i sprawnie przeprowadzona sprzedaż otwiera drogę do kolejnych zadań. Natomiast niepowodzenie na tym etapie zawsze utrudnia i komplikuje dalsze procesy.

W ciągu siedmiu lat nieustannej pracy w branży eventowej wspomogłem organizację kilkuset wydarzeń, na które za pomocą systemu rejestracji CONREGO zarejestrowało się kilkaset tysięcy uczestników. Poznałem bolączki organizatorów i zdobyłem wiedzę pozwalającą wyeliminować wiele branżowych problemów. Niewątpliwie jednym z najbardziej znaczących – takich, które najmocniej przyczyniają się do kolejnych niepowodzeń – jest problem sprzedaży wejściówek.

Jeśli jesteś organizatorem wydarzeń, z pewnością sam doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważna to kwestia. Niewłaściwie wypromowana sprzedaż może doprowadzić do spowolnienia dalszych etapów organizacji, konieczności reorganizacji całego planu pracy, a w skrajnych przypadkach do konieczności odwołania Twojego wydarzenia.

Jak uniknąć tego ryzyka i zachować płynność oraz równowagę w organizacji konferencji, kongresu lub innego wydarzenia? To pytanie, na które nie da się odpowiedzieć bez znajomości podstawowych zasad marketingu, a w efekcie zrozumienia grupy docelowej. Ja zdobywałem tę wiedzę przez lata pracy w branży eventowej. Dzięki temu byłem w stanie spisać wszystkie najważniejsze techniki punkt po punkcie, tworząc tym samym poradnik – 9 technik promocji wydarzenia, które skutecznie zwiększą sprzedaż wejściówek.

Pobierz bezpłatny poradnik

Poradnik pozwoli Ci spojrzeć na promocję wydarzenia jak na wyzwanie możliwe do zrealizowania. Wyjaśni Ci pewne nie zawsze oczywiste mechanizmy i – co najważniejsze – pozwoli uzyskać upragniony efekt. Czytając, na pewno zauważysz, że niektóre z wymienionych metod stosowałeś już wcześniej. To świetnie! Zwróć jednak uwagę, że tylko kompleksowe podejście ułatwi Ci osiągnięcie pełnego sukcesu. Takiego właśnie sukcesu Ci życzę, dlatego gorąco zachęcam do zapoznania się z opisanymi technikami.

Tomasz Chrościechowski

Udostępnij znajomym


Bądź na bieżąco z nowościami i subskrybuj newsletter CONREGO