5 problemów, których chcesz uniknąć podczas recepcji konferencyjnej

Recepcja to dla uczestników moment pierwszego spotkania z wydarzeniem i jego organizatorem. To jak pierwsze wrażenie – możesz wywrzeć je pozytywne lub negatywne… W dzisiejszym artykule dowiesz się, co zrobić, by uniknąć tego drugiego! Czytaj więcej...

5 problemów, których chcesz uniknąć podczas recepcji konferencyjnej

5 problemów, których chcesz uniknąć podczas recepcji konferencyjnej

Recepcja to dla uczestników moment pierwszego spotkania z wydarzeniem i jego organizatorem. To jak pierwsze wrażenie – możesz wywrzeć je pozytywne lub negatywne… W dzisiejszym artykule dowiesz się, co zrobić, by uniknąć tego drugiego!
Tomasz Chrosciechowski


Porównanie systemów rejestracji uczestników wydarzeń w Polsce

Siedem systemów rejestracji i siedem różnych podejść do zagadnienia skutecznej obsługi wydarzenia. Na przestrzeni kilku tygodni omówiliśmy każdy z nich. Nadszedł czas na podsumowanie.
Tomasz Chrosciechowski


Jak wykorzystać wideo do promocji eventu?

Mówi się, że wideo to format przyszłości i już niedługo zdecydowana większość treści w Internecie będzie właśnie w tej formie. W marketingu wideo odgrywa niezwykle istotną rolę, gdyż jest najsilniejszym narzędziem do komunikowania wartości marki i budowania jej eksperckiego wizerunku.
Igor Podgorski


Porównanie systemów rejestracji uczestników wydarzeń w Polsce: CONREGO vs Eventmanago

EventMANAGO to system, o którym nie uświadczy się wielu informacji w internecie. Czyżby bronił się sam i nie potrzebował żadnej promocji? Sprawdźmy!
Tomasz Chrosciechowski


Porównanie systemów rejestracji uczestników wydarzeń w Polsce: CONREGO vs Konfeo.com

Konfeo.com to system, z którego korzysta wiele prywatnych i państwowych instytucji. Jego twórcy chwalą się, że obsłużył ponad 4500 wydarzeń i ponad 150 000 uczestników. Czy jest tak dobry, jak się o nim mówi?
Tomasz Chrosciechowski


Aplikacje eventowe i systemy rejestracji są jak marchewka z groszkiem

Prowadzisz marketing eventu w swojej firmie? A może dopiero myślisz o tym sposobie docierania do klientów i budowania marki? Rozsiądź się wygodnie, poświęć 5 minut i odpowiedz na kilka pytań.
Lukasz Krawczuk


Siedem jaków CONREGO, część II

Uwaga! Niniejszy artykuł zawiera fragmenty prostego kodu HTML, CSS oraz JavaScript wraz z instrukcją obsługi. Jeśli masz uczulenie na kod, nie czytaj dalej.
Lukasz Krawczuk


Jakie korzyści niesie monitoring marki w promocji eventu?

Organizujesz wydarzenie płatne, bezpłatne, jednorazowe, cykliczne? Wiem, że zrobisz wszystko, co w Twojej mocy, by okazało się ono sukcesem. Dlatego właśnie organizujesz je Ty, a nie ktoś inny! Wiedz jednak, że event jest jak produkt, a najlepiej sprzedają się produkty markowe.
Lukasz Krawczuk


Siedem jaków CONREGO, część I

Dzięki temu artykułowi nauczysz się konfigurować CONREGO tak, jak robimy to my. Zacznijmy od rzeczy, które w gruncie rzeczy nie są oczywiste, a warto o nich wiedzieć.
Lukasz Krawczuk


Porównanie systemów rejestracji uczestników wydarzeń w Polsce: CONREGO vs Eventshaper

Eventshaper to system rejestracji uczestników wydarzeń rekomendowany jako platforma o niezwykle szerokim spektrum zastosowań. Jak jest w rzeczywistości? Zapraszamy do lektury!
Tomasz Chrosciechowski


Ankieta: Co zaoferowałbyś uczestnikom Twojego wydarzenia w zamian za udostępnienie informacji o evencie w social media?

Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, jak istotna jest właściwa promocja eventu. Jednym ze sposobów promocji jest wykorzystanie mediów społecznościowych. Nie ma się co oszukiwać - niemal każdy ma jakiś profil na którejś platformie.
Lukasz Krawczuk


Jak zostać skutecznym event managerem?

Na samym początku… musisz poczuć flow. Już na samym początku przygody w branży eventowej można określić, czy to właśnie to. Czy organizacja wydarzeń – wraz ze wszystkimi swoimi plusami i minusami – jest pracą, którą jesteśmy w stanie pokochać.
Tomasz Chrosciechowski


Udostępnij znajomym

Bądź na bieżąco z nowościami i subskrybuj nasz newsletter

Poznaj 9 technik skutecznej promocji wydarzenia!

Bezpłatny poradnik podpowie Ci, jak zwiększyć zainteresowanie uczestników i tempo sprzedaży wejściówek na Twoją konferencję, kongres lub szkolenie, czyli:

- jak komunikować się z uczestnikami,
- jak bezpłatnie reklamować wydarzenie,
- jak sprawić, by uczestnicy polecali event,
- jak zaangażować speakerów w promocję,
- jak wzmocnić markę wydarzenia.