Jak przekonać swojego managera, że system rejestracji jest niezbędny?

System rejestracji służy usprawnianiu pracy organizatorom wydarzeń – to oczywiste.

Jak przekonać swojego managera, że system rejestracji jest niezbędny?

Jeśli natomiast Twój manager to jeden z tych, co potrzebują twardych argumentów, by usprawnić pracę swojego zespołu… Cóż, dobrze trafiłeś. I jak najszybciej powinieneś pokazać mu poniższe siedem punktów.

1. Masz wszystko w jednym miejscu

Nie traktujmy nazw zbyt dosłownie – system rejestracji uczestników to nie tylko funkcja umożliwiająca rejestrację gości… Tak naprawdę to kompleksowe narzędzie, dzięki któremu zorganizujesz wydarzenie od początku do samego końca. Począwszy od stworzenia responsywnej strony internetowej, poprzez obsługę rejestracji i komunikację z uczestnikami, a skończywszy na kontroli dostępu do wybranych stref podczas konferencji oraz generowaniu raportów. Sporo tego, nie sądzisz? I o to chodzi!

2. Automatyzujesz pracę i zwiększasz efektywność

Oddanie części pracy komputerowi sprawia, że czynności wcześniej wykonywane godzinami teraz zajmują kilka minut. Dzięki temu oszczędzisz czas i energię, które możesz spożytkować dużo bardziej kreatywnie. I psst! Czyż czasy żmudnego przepisywania ton tekstu nie powinny skończyć się gdzieś w okolicach średniowiecza?

Mnich kopista

Ryc. Event Manager rejestrujący uczestników wydarzeń bez systemu rejestracji, A.D. 2018.

3. Kontrolujesz cały proces

Nie chodzi o to, że jesteśmy "control freakami"... ale system obsługi konferencji umożliwia Ci kontrolę nad wydarzeniem w każdym momencie organizacji! Przykład? Za pomocą kilku kliknięć jesteś w stanie sprawdzić, na jakim etapie rejestracji znajduje się dany gość: czy uzupełnił adres mailowy, czy zaznaczył ścieżki, czy zarezerwował nocleg, a także jaki jest całkowity przychód z tytułu danej rejestracji. W trakcie konferencji zaś jesteś w stanie obserwować aktywność gości dzięki kodom QR umieszczonym na wejściówkach.

4. Znasz preferencje i potrzeby uczestników

To punkt bezpośrednio związany z poprzednim, a jego mottem: "nasz klient, nasz pan". Dzięki sczytywaniu aktywności uczestników na konferencji otrzymujesz zestaw danych o ich preferencjach, zainteresowaniach i potrzebach. W każdej chwili możesz bowiem wyśledzić, na jaką salę wszedł właśnie dany gość, ile czasu na niej przebywa i gdzie udaje się w następnej kolejności.

5. Masz wgląd w statystykę i raporty

Wiemy, że nie każdy kocha się skrycie w tabelkach, wykresach i statystykach, ale jeśli akurat to robi, z CONREGO będzie mu jak w niebie. Nasz system może zgromadzić ogromne ilości danych na temat konferencji organizowanych za jego pomocą. Z poziomu panelu administracyjnego aplikacji błyskawicznie uzyskasz wszystkie niezbędne informacje, między innymi o przebiegu rejestracji w wybranych przedziałach czasu, liczbie rezerwacji i wolnych miejscach w hotelach, liczbie uczestników w danej kategorii czy liczbie rejestracji według statusów zgłoszeń.

6. Wykorzystujesz system do różnych celów

Niedającym się przecenić atutem systemu rejestracji CONREGO jest jego elastyczność. Wszystkie funkcjonalności mają swoje docelowe zastosowanie, ale nic nie stoi na przeszkodzie, by wykorzystać je jeszcze inaczej… Z pomocą CONREGO możesz na przykład obsłużyć zgłoszenia konkursowe lub akcje promocyjne typu cash back. Czy coś jeszcze? Z pewnością, dlatego zawsze zachęcamy do samodzielnego eksperymentowania!

7. Otrzymujesz niezbędne wsparcie

Za systemem rejestracji uczestników wydarzeń CONREGO stoi zespół gotowy nieść wsparcie swoim klientom zawsze, gdy zajdzie taka potrzeba. Możesz się z nami skontaktować w każdej chwili, zarówno mailowo, jak i za pomocą chatu online. Co więcej, na naszych stronach znajdziesz mnóstwo inspirujących treści – porad, odpowiedzi na pytania, wskazówek, wywiadów z ekspertami. Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Jeżeli to wszystko nie przekonuje Twojego managera, że system rejestracji jest niezbędny… to chyba nic już nie jest w stanie. Przepraszamy!

Tomasz Chrościechowski