Work-life balance, czyli jak być event managerem i nie zwariować?

Praca event managera to praca trudna. Setki deadline’ów, tysiące telefonów do wykonania i jeszcze więcej nadgodzin. Brzmi znajomo? To właśnie dlatego warto, byś poznał termin work-life balance.. Czytaj więcej...

Work-life balance, czyli jak być event managerem i nie zwariować?

Work-life balance, czyli jak być event managerem i nie zwariować?

Praca event managera to praca trudna. Setki deadline’ów, tysiące telefonów do wykonania i jeszcze więcej nadgodzin. Brzmi znajomo? To właśnie dlatego warto, byś poznał termin work-life balance..
Tomasz Chrosciechowski


Jak wykorzystać media społecznościowe dla sponsorów?

Chcesz stworzyć korzystną dla obu stron relację ze sponsorem? Chcesz pokazać mu, że trafił na dobrą, intratną inwestycję? To wcale nie takie trudne! Wystarczy wiedzieć, w jaki sposób wykorzystać w tym celu media społecznościowe.
Tomasz Chrosciechowski


10 elementów świetnej strony wydarzenia - część II

W jaki sposób stworzyć stronę wydarzenia? Prawidłowo zaprojektowana witryna powinna zawierać elementy, które ułatwią życie zarówno Twoim czytelnikom, jak i Tobie. Dopiero wtedy można uznać, że spełnia ona swoje zadanie.
Tomasz Chrosciechowski


10 elementów świetnej strony wydarzenia - część I

W jaki sposób stworzyć stronę wydarzenia? Prawidłowo zaprojektowana witryna powinna zawierać elementy, które ułatwią życie zarówno Twoim czytelnikom, jak i Tobie. Dopiero wtedy można uznać, że spełnia ona swoje zadanie.
Tomasz Chrosciechowski


Zgodność z RODO - Poradnik Organizatora Wydarzeń

RODO zbliża się wielkimi krokami i trzeba się na nie przygotować. Co to oznacza dla branży eventowej?
Lukasz Krawczuk


CONREGO na liście Top 20 serwisu Capterra

Z dumą ogłaszamy, że CONREGO zajęło 9 miejsce na liście najbardziej cenowo przystępnych aplikacji do zarządzania eventami sporządzonej przez serwis Capterra!
CONREGO Team


12 cech dobrze przygotowanego zaproszenia do udziału w evencie

Jak przygotować zaproszenie na wydarzenie i o niczym nie zapomnieć? Wystarczy odhaczyć poniższe punkty!
Tomasz Chrosciechowski


Jak stworzyć markę eventu?

Zastanów się – czym jest dla Ciebie marka? Zapewne odpowiesz: symbolem, sloganem albo skojarzeniem. Ale marka to przede wszystkim obietnica i zapewnienie. Marce możesz zaufać. Oto pierwsze kroki, jakie musisz podjąć, by zbudować ją we właściwy sposób.
Lukasz Krawczuk


6 błędów, których nie chcesz popełnić, projektując identyfikatory

Czym jest identyfikator? To oczywiście wizytówka uczestnika wydarzenia… ale także jego organizatora. Źle zaprojektowana może stać się pierwszym krokiem do organizacyjnej porażki.
Tomasz Chrosciechowski


Jak angażować uczestników w promocję eventu?

Sprzedaż wydarzenia to główny cel każdego event managera. Co zrobić, by go osiągnąć? Jaki jest najlepszy sposób? To bardzo proste – są nim Twoi odbiorcy.
Tomasz Chrosciechowski


10 wskazówek, które pomogą Ci wypromować event

Jeśli organizujesz wydarzenie, z pewnością chcesz, aby dowiedziało się o nim jak najwięcej osób. Co zrobić, by tak się stało? Wypróbuj poniższe wskazówki, a o Twoim evencie zrobi się naprawdę głośno!
Tomasz Chrosciechowski


Wizja lokalna, czyli co sprawdzić, nim zdecydujesz się na wynajem sali konferencyjnej

Miejsce konferencji, seminarium, gali, czy nawet szkolenia to bezsprzecznie jedna z istotniejszych kwestii, podczas organizacji wydarzenia. Warto poświęcić jej czas. Jest o tym przekonany każdy, kto chociaż raz doświadczył dysonansu pomiędzy oczekiwaniami a rzeczywistością.
Justyna Wojciechowska


Udostępnij znajomym

Bądź na bieżąco z nowościami i subskrybuj nasz newsletter