Blog

08 Luty 2017

Nowa wersja CONREGO: 4.40

CONREGO to produkt, którego cechą fundamentalną jest dopasowanie do potrzeb klienta. Nieustannie pracujemy nad tym, aby nasz system sprostał wszystkim Waszym potrzebom i wymaganiom i wierzymy, że z każdą aktualizacją jesteśmy bliżej wyznaczonego celu.

Z przyjemnością prezentujemy Wam efekt swojej pracy – aktualizację wprowadzającą kilka świetnych funkcji i wiele ulepszeń, czyli CONREGO 4.40. Aby już teraz sprawdzić, do czego zdolna jest nasza aplikacja, zarejestruj bezpłatną 10 dniową wersję demo.



Lista zmian w wersji 4.40
prezentuje się następująco:

1. Dostępna jest nowa funkcja: Konfigurator wdrożenia. Teraz po zakończeniu pracy instalatora będzie można skorzystać z Konfiguratora ułatwiającego proces przygotowania systemu do pracy na potrzeby nowego wydarzenia lub całego cyklu wydarzeń.

2. Wprowadziliśmy istotną zmianę w sekcji Płatności > Potwierdzenie transakcji, a mianowicie dodaliśmy parsowanie tagów w nazwach w polach pozycji na fakturach pro forma i VAT.

3. W sekcji Płatności > Metody płatności dodaliśmy integrację z platformą PayPal.

4. Dzięki Waszym sugestiom utworzyliśmy nową, przydatną sekcję: Płatności > Przypomnienia. Umożliwia ona przygotowanie formatki nowych wiadomości:
– z przypomnieniem o zaległych płatnościach,
– z informacją o anulowaniu nierozliczonych do określonego termin rejestracji.
Moduł umożliwia automatyzację wysyłki przypomnień oraz maili z anulacjami.

5. Raporty > Uczestnicy. Lista uczestników oraz mechanizm tworzenia grup zostały zaopatrzone w nowy filtr: według kodu rabatowego. Umożliwia on łatwe i szybkie wyszukanie osób, które użyły określonego kodu zniżkowego.

6. Nowa funkcja: na karcie uczestnika dostępnej z Raporty > Uczestnicy w panelu Płatności > Faktury VAT / Rachunki dodaliśmy przycisk [Wyślij duplikat] umożliwiający wygenerowanie i wysyłkę duplikatu wcześniej wystawionej faktury VAT.

7. Nowa funkcja: na karcie uczestnika dostępnej z Raporty > Uczestnicy w panelu zawierającym selektor statusów i przycisk zapisu zmian dodaliśmy przycisk umożliwiający wysyłkę dowolnych maili przygotowanych wcześniej w sekcji Komunikacja. Funkcja umożliwiająca wysyłkę maili na podstawie gotowego szablonu została dodana także jako akcja masowa poniżej listy rekordów w sekcji Raporty > Uczestnicy.

8. Wprowadziliśmy szereg usprawnień i korekt funkcji w różnych modułach systemu:
Raporty > Płatności – sortowanie faktur po dacie wystawienia,
Raporty > Płatności – pobieranie zbioru faktur w pliku ZIP,
Nagłówek strony > Baner główny – dodaliśmy selektory kolorów tła i tekstu,
Płatności > Kody rabatowe – naprawiliśmy naliczanie kodów w przypadku, gdy ukryty jest II etap rejestracji (Agenda),
Obsługa gości > Recepcja – naprawiona została funkcja przypisania nowego identyfikatora dla uczestnika,
– formatki faktur pro forma i VAT – naprawiliśmy poprawne naliczanie podatku VAT wg stawki ustalonej w cenniku dla wybranej pozycji,
Raporty > Uczestnicy – poprawiony został mechanizm zapisu i odtwarzania szablonów raportów.

Zmian jest wiele, a wszystkie pozytywne. Nie wahaj się więc i sprawdź najnowszą wersję CONREGO, a następnie podziel się z nami opinią. Sugestie użytkowników są dla nas ogromnie istotne!

Na wszelkie uwagi i pomysły czekamy pod adresem support@conrego.com. Dziękujemy i życzymy samych udanych imprez!


Tomasz Chrościechowski

 

Bądź na bieżąco z nowościami i subskrybuj newsletter CONREGO

Oświadczam, że zapoznałem się z treścią i akceptuję regulamin korzystania z usług newslettera internetowego na stronie conrego.com.pl
Ta strona używa cookies celem gromadzenia danych o użytkownikach w celach marketingowych i obsługi procesów związanych z realizacją zamówień. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję