FAQ: Instalacja systemu

Odpowiadamy na najczęściej zadawane przez organizatorów wydarzeń pytania dotyczące instalacji aplikacji.

Jeśli doświadczasz problemów z instalacją na serwerach to znaczy, że najprawdopodobniej nie spełniają one warunków technicznych opisanych na stronie Wymagania systemowe. Nasze wsparcie techniczne ogranicza się do pomocy w instalacji, konfiguracji i administrowaniu aplikacji CONREGO . Nie świadczymy wsparcia w zakresie konfiguracji oprogramowania serwera, ani sprzętu, którego dostawcą są inne podmioty.
Jedynym powodem, dla którego ma to miejsce jest nadal nie usunięty folder instalatora. Być może wystąpił problem z brakiem uprawnień do usunięcia folderu z zawartością, lecz wystarczy, że usuniesz go ręcznie po zalogowaniu się na konto FTP i wszystko zadziała poprawnie.
Za pomocą klienta FTP, z którego korzystasz zmodyfikuj uprawnienia do katalogu instalatora, tak by przyjęły wartość 777. Pozwoli to na usunięcie katalogu bez przeszkód.
Jest taka możliwość, lecz warto się do tego właściwie przygotować. Otóż nie możesz użyć bezpośrednio tej samej domeny co istniejąca strona, ale nic nie stoi na przeszkodzie by stworzyć na tą okazję subdomenę. Załóżmy, że Twój serwis jest w domenie abcd.com - w takim przypadku sugerujemy utworzenie subdomeny rejestracja.abcd.com i instalację oraz przypisanie licencji do nowej subdomeny. Możliwości dostosowania CONREGO do szaty graficznej istniejącej strony są nieograniczone, więc uczestnicy będą przekonani, że poruszają się w ramach pojedynczego serwisu.

Bądź na bieżąco z nowościami i subskrybuj newsletter CONREGO

Oświadczam, że zapoznałem się z treścią i akceptuję regulamin korzystania z usług newslettera internetowego na stronie conrego.com.pl
Ta strona używa cookies celem gromadzenia danych o użytkownikach w celach marketingowych i obsługi procesów związanych z realizacją zamówień. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję