Płatności - Przypomnienia

Za pomocą interfejsu sekcji Płatności > Przypomnienia będziesz w stanie zautomatyzować wysyłkę przypomnień o płatności oraz anulowanie rejestracji, które nie zostały opłacone na czas.

Uwaga!
Aby funkcje dostępne w tej sekcji działały poprawnie należy włączyć wykonywanie skryptów CRON w sekcji Konfiguracja systemu - Konfiguracja e-mail oraz skonfigurować wykonywanie skryptów CRON na Państwa serwerze.

Sekcja Przypomnienia dzieli się na dwa panele, pierwszy z nich Wiadomość z przypomnieniem o płatności służy do automatycznej wysyłki przypomnień o płatności i składa się z następujących elementów:

  1. Włącz wysyłkę przypomnień o płatności po "N" dniach od daty rejestracji, jeśli nadal nie jest opłacona - zaznaczenie tej opcji spowoduje, że po N dniach od rejestracji zostanie wysłana wiadomość z przypomnieniem o płatności. Treść tej wiadomości można edytować za pomocą pól znajdujących się poniżej.
  2. Selektor wersji językowej szablonu wiadomości e-mail z przypomnieniem o płatności oznaczony etykietą Wersja językowa umożliwia przełączenie panelu edycji w tryb innej wersji. Przełączenie na inną wersję językową spowoduje przeładowanie ekranu, więc pamiętaj o zapisaniu zmian dla wcześniej podjętej edycji.
  3. Pole Odpowiedz do umożliwia wprowadzenie alternatywnego do nadawcy adresu e-mail, na który zostanie wysłana odpowiedź jeśli uczestnik zdecyduje się odpisać na wiadomość. Jeśli pozostawisz to pole puste to odpowiedź zostanie wysłana na domyślny adres nadawcy konfigurowany w sekcji Konfiguracja systemu > Konfiguracja e-mail.
  4. Pole Wyślij kopię do pozwoli Ci na wprowadzenie adresu e-mail, na który system będzie wysyłał kopię każdego potwierdzenia rejestracji.
  5. Pole Temat służy do wprowadzenia właściwego dla wybranej wersji językowej tematu wiadomości.
  6. Największą część interfejsu stanowi edytor treści oparty o popularną bibliotekę TinyMCE. Edytor umożliwia edycję wiadomości e-mail zawierającej potwierdzenie rejestracji w trybie wizualnym oraz wykorzystanie czystego kodu HTML. Jest to szczególnie przydatne, gdy szablon wiadomości został przygotowany za pomocą zewnętrznego narzędzia i wygodniej jest skorzystać z oryginalnego kodu.
  7. Panel Tagi korespondencji seryjnej zawiera podzieloną na grupy listę przycisków wywołujących w edytorze różne tagi:
    systemowepól formularzapól ankietdodatkowezałączników PDF.
  8. Dla tagów pól formularza i pól ankiet można wybierać pomiędzy tagiem pozbawionym etykiety (wówczas w treści generuje się wartość danego pola, czyli np. tag [email] wywoła wartość support@conrego.com) lub tagiem z modyfikatorem "|withlabel" (powoduje to, że tag wywoła zawartość pola formularza, którą wypełnił uczestnik wraz z etykietą zawierającą nazwę pola, np.: E-mail: support@conrego.com).
  9. Za pomocą przycisku Zapisz utrwal zmiany wprowadzone w szablonie wiadomości dla wybranej wersji językowej.

Panel Wiadomośc z informacją o anulowaniu rejestracji służy do automatycznego anulowania rejestracji nieopłaconych w terminie i wysyłki wiadomości informującej o anulowaniu rejestracji. Panel ten składa się z następujących elementów:

  1. Włącz automatyczną anulację rejestracji po "N" dniach od daty rejestracji, jeśli nadal nie jest opłacona - zaznaczenie tej opcji spowoduje, że po N dniach od rejestracji każda rejestracja zostanie anulowana jeżeli jej status nie został zmieniony na "opłacone". Dodatkowo każdy uczestnik, którego rejestracja została anulowana w ten sposób otrzyma wiadomość informującą go o anulowaniu rejestracji. Treść tej wiadomości można edytować za pomocą pól znajdujących się poniżej.
  2. Selektor wersji językowej szablonu wiadomości e-mail z informacją o anulowaniu rejestracji oznaczony etykietą Wersja językowa umożliwia przełączenie panelu edycji w tryb innej wersji. Przełączenie na inną wersję językową spowoduje przeładowanie ekranu, więc pamiętaj o zapisaniu zmian dla wcześniej podjętej edycji.
  3. Pole Odpowiedz do umożliwia wprowadzenie alternatywnego do nadawcy adresu e-mail, na który zostanie wysłana odpowiedź jeśli uczestnik zdecyduje się odpisać na wiadomość. Jeśli pozostawisz to pole puste to odpowiedź zostanie wysłana na domyślny adres nadawcy konfigurowany w sekcji Konfiguracja systemu > Konfiguracja e-mail.
  4. Pole Wyślij kopię do pozwoli Ci na wprowadzenie adresu e-mail, na który system będzie wysyłał kopię każdego potwierdzenia rejestracji.
  5. Pole Temat służy do wprowadzenia właściwego dla wybranej wersji językowej tematu wiadomości.
  6. Największą część interfejsu stanowi edytor treści oparty o popularną bibliotekę TinyMCE. Edytor umożliwia edycję wiadomości e-mail zawierającej potwierdzenie rejestracji w trybie wizualnym oraz wykorzystanie czystego kodu HTML. Jest to szczególnie przydatne, gdy szablon wiadomości został przygotowany za pomocą zewnętrznego narzędzia i wygodniej jest skorzystać z oryginalnego kodu.
  7. Panel Tagi korespondencji seryjnej zawiera podzieloną na grupy listę przycisków wywołujących w edytorze różne tagi:
    systemowepól formularzapól ankietdodatkowezałączników PDF.
  8. Dla tagów pól formularza i pól ankiet można wybierać pomiędzy tagiem pozbawionym etykiety (wówczas w treści generuje się wartość danego pola, czyli np. tag [email] wywoła wartość support@conrego.com) lub tagiem z modyfikatorem "|withlabel" (powoduje to, że tag wywoła zawartość pola formularza, którą wypełnił uczestnik wraz z etykietą zawierającą nazwę pola, np.: E-mail: support@conrego.com).
  9. Za pomocą przycisku Zapisz utrwal zmiany wprowadzone w szablonie wiadomości dla wybranej wersji językowej.

Dokumentacja (aktualna dla v4.40)

Bądź na bieżąco z nowościami i subskrybuj newsletter CONREGO

Oświadczam, że zapoznałem się z treścią i akceptuję regulamin korzystania z usług newslettera internetowego na stronie conrego.com.pl
Ta strona używa cookies celem gromadzenia danych o użytkownikach w celach marketingowych i obsługi procesów związanych z realizacją zamówień. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję