Płatności - Potwierdzenie transakcji

Sekcja Płatności > Potwierdzenie transakcji umożliwia wygodną edycję wiadomości e-mail wysyłanej w celu potwierdzenia transakcji.

System umożliwia automatyczną lub manualną wysyłkę wiadomości e-mail zawierającej potwierdzenie transakcji. Do takich wiadomości zwykle załączana jest faktura VAT, lecz można z tej opcji zrezygnować. Jeśli nie chcesz, aby aplikacja załączała do wiadomości jakiekolwiek dokumenty księgowe, wyłącz checkbox wystawianie i pobieranie faktur VAT. Domyślnie opcja jest włączona powodując załączanie dokumentów faktury VAT dla potwierdzenia transakcji przy rejestracjach o wartości większej, niż zero.

Wiadomość potwierdzająca transakcję jest wysyłana z systemu:

  • automatycznie - w przypadku płatności elektronicznych skonfigurowanych w sekcji Płatności > Metody płatności, dla których oznaczono checkbox Po poprawnej płatności automatyczna wysyłka faktury VAT,
  • manualnie - za pomocą przycisku  wyślij potwierdzenie transakcji znajdującego się na karcie uczestnika w przypadku, jeśli procesowane są płatności zwykłym przelewem lub gdy zechcesz manualnie wyzwalać wysyłkę wiadomości potwierdzającej transakcję dla elektronicznych metod płatności.

Aby ułatwić Ci pracę, osadziliśmy w systemie przykładowy szablon HTML wiadomości z potwierdzeniem rejestracji. Kod HTML szablonu możesz dowolnie modyfikować korzystając z opisanych niżej funkcji.

W wiadomości potwierdzającej transakcję prezentujemy zwykle dane uczestnika zebrane podczas procesu rejestracji. Jest to łatwe dzięki tagom odwołującym się do pól formularza.

  1. Selektor wersji językowej szablonu wiadomości e-mail z potwierdzeniem transakcji oznaczony etykietą Wersja językowa umożliwia przełączenie panelu edycji w tryb innej wersji. Przełączenie na inną wersję językową spowoduje przeładowanie ekranu, więc pamiętaj o zapisaniu zmian dla wcześniej podjętej edycji.
  2. Pole Odpowiedz do umożliwia wprowadzenie alternatywnego do nadawcy adresu e-mail, na który zostanie wysłana odpowiedź jeśli uczestnik zdecyduje się odpisać na wiadomość. Jeśli pozostawisz to pole puste to odpowiedź zostanie wysłana na domyślny adres nadawcy konfigurowany w sekcji Konfiguracja systemu - Konfiguracja e-mail.
  3. Pole Wyślij kopię do pozwoli Ci na wprowadzenie adresu e-mail, na który system będzie wysyłał kopię każdego potwierdzenia transakcji.
  4. Pole Temat służy do wprowadzenia właściwego dla wybranej wersji językowej tematu wiadomości.
  5. Największą część interfejsu stanowi edytor treści oparty o popularną bibliotekę TinyMCE. Edytor umożliwia edycję wiadomości e-mail zawierającej potwierdzenie transakcji w trybie wizualnym oraz wykorzystanie czystego kodu HTML. Jest to szczególnie przydatne, gdy szablon wiadomości został przygotowany za pomocą zewnętrznego narzędzia i wygodniej jest skorzystać z oryginalnego kodu.
  6. Panel Tagi korespondencji seryjnej zawiera podzieloną na grupy listę przycisków wywołujących w edytorze różne tagi:
    systemowe, pól formularzapól ankiet, dodatkowezałączników PDF.
  7. Dla tagów pól formularza i pól ankiet można wybierać pomiędzy tagiem pozbawionym etykiety (wówczas w treści generuje się wartość danego pola, czyli np. tag [email] wywoła wartość support@conrego.com ) lub tagiem z modyfikatorem "|withlabel" (powoduje to, że tag wywoła zawartość pola formularza, którą wypełnił uczestnik wraz z etykietą zawierającą nazwę pola, np.:  E-mail: support@conrego.com ).
  8. Za pomocą przycisku Zapisz utrwal zmiany wprowadzone w szablonie wiadomości z potwierdzeniem transakcji dla wybranej wersji językowej.

Dokumentacja (aktualna dla v4.40)

Bądź na bieżąco z nowościami i subskrybuj newsletter CONREGO

Oświadczam, że zapoznałem się z treścią i akceptuję regulamin korzystania z usług newslettera internetowego na stronie conrego.com.pl
Ta strona używa cookies celem gromadzenia danych o użytkownikach w celach marketingowych i obsługi procesów związanych z realizacją zamówień. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję