Obsługa gości - Listy obecności

Sekcja Obsługa gości > Listy obecności będąca częścią modułu Kontrola dostępu umożliwia pobieranie raportów obecności uczestników na wydarzeniach, do których kontrolujesz dostęp.

Panel Wybierz obiekt i/lub wydarzenia by pobrać listy obecności oferuje następujące funkcje:

  1. Selektor Wybierz obiekt pozwala na wybór wszystkich lub wybranego obiektu, dla którego odfiltrowany zostanie widok list obecności w tabelach z dolnej części panelu.
  2. Selektor Wybierz wydarzenie oferuje filtr list obecności dla wszystkich wydarzeń na wybranych obiektach lub pojedynczego punktu agendy.
  3. Przycisk Filtruj ograniczy listę obecności do tych obiektów i wydarzeń, które wybraliśmy za pomocą powyższych selektorów.
  4. Przycisk Pobierz raport umożliwia generowanie i pobieranie raportu w postaci pliku XLS zawierającego podsumowanie obecności dla obiektów i wydarzeń, które wybraliśmy za pomocą wspomnianych selektorów.
  5. Dla każdego obiektu dostępna jest tabela z nagłówkiem zawierającym nazwę obiektu, oferująca podsumowanie dla każdego z wydarzeń przypisanych do tego obiektu:
    - kolumna Data i godzina zawiera informację o czasie rozpoczęcia wydarzenia,
    - kolumna Nazwa wydarzenia pozwala na podgląd nazwy nadanej dla wybranego punktu agendy w sekcji Rejestracja - Etap II: Agenda,
    - kolumna Wszystkie miejsca informuje nas o limicie miejsc wolnych na sali przypisanej do wydarzenia, który wprowadzono w sekcji Konfiguracja systemu - Konfiguracja eventu za pomocą panelu Obiekty i sale konferencyjne,
    - kolumna Rezerwacje informuje nas o liczbie osób, które wybrały ten punkt agendy podczas procesu rejestracji i uzyskały status końcowy,
    - kolumna Weszło zawiera liczbę osób, które przeszły punkt kontroli i posiadały wcześniejszą rezerwację,
    - kolumna Bez rezerwacji zawiera liczbę osób, które przeszły punkt kontroli i nie posiadały wcześniejszej rezerwacji, czyli zostały przez osobę kontrolującą dostęp wpuszczone na podstawie własnej decyzji,
    - kolumna Wolne miejsca informuje nas o całkowitej liczbie miejsc wolnych na sali w tej chwili, po odjęciu od Wszystkich miejsc osób z rezerwacją i bez rezerwacji, które zostały pozytywnie zweryfikowane na punkcie kontrolnym i wpuszczone do środka.
    - ostatnia kolumna zawiera dwa przyciski obecni i nieobecni, które służą do pobierania odpowiednich list w postaci plików XLS.

 

 

ANALIZA CZASU POBYTU UCZESTNIKA NA WYDARZENIU
Raporty XLS z listami obecności zawierają dane uczestników, którzy byli obecni na wybranym wydarzeniu oraz czas wejścia i wyjścia odnotowany na punkcie kontrolnym, dzięki czemu można ustalić całkowity czas pobytu uczestnika na sali!

 

Dokumentacja (aktualna dla v4.40)

Bądź na bieżąco z nowościami i subskrybuj newsletter CONREGO

Oświadczam, że zapoznałem się z treścią i akceptuję regulamin korzystania z usług newslettera internetowego na stronie conrego.com.pl
Ta strona używa cookies celem gromadzenia danych o użytkownikach w celach marketingowych i obsługi procesów związanych z realizacją zamówień. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję