Konfiguracja systemu - Konfiguracja eventu

Sekcja Konfiguracja eventu oferuje możliwość tworzenia rodzajów uczestnictwa, obiektów konferencyjnych i bazy prelegentów.

Poza bazą prelegentów panele dostępne w tej sekcji mają ogromny wpływ na działanie procesu rejestracji uczestników. Objaśnienia rozpoczniemy od konfiguracji rodzajów uczestnictwa:

Jeśli konfigurujesz system w co najmniej dwóch wersjach językowych, to za pomocą ikony widocznej po prawej stronie nagłówka każdego z niżej opisanych paneli wywołasz pola, które umożliwią Ci wprowadzenie tłumaczeń. Ponadto w dolnej części każdego z paneli znajdziesz przycisk Zapisu wprowadzonych zmian.

Rodzaje uczestników

Panel ten umożliwia dodawanie (przycisk dodaj nowy rodzaj uczestnictwa) i edycję dowolnej liczby rodzajów uczestnictwa, które będą udostępnione do wyboru rejestrującym się uczestnikom za pośrednictwem selektora o idenyfikatorze: rodzaj_uczestnictwa dostępnym podczas konfiguracji formularza rejestracyjnego w sekcji Konfiguracja systemu > Formularz rejestracyjny. Dla każdego rodzaju uczestnictwa wprowadź nazwę i limit rejestracji jakie można zrealizować wybierając dany rodzaj. Za pomocą ikon dostępnych w ostatniej kolumnie:
- możesz zmienić pozycję wybranego rodzaju uczestnictwa w selektorze,
- możesz usunąć wybrany rodzaj uczestnictwa z bazy.

 

Obiekty i sale konferencyjne

Panel pozwala na dodawanie (przycisk dodaj nowy obiekt) i edycję dowolnej liczby obiektów konferencyjnych, które można przypisać do (udostępnionych do wyboru rejestrującym się uczestnikom) punktów agendy. Przypisanie obiektu do punktu agendy, na etapie konfiguracji w sekcji Rejestracja > Etap II: Agenda pozwala na obłożenie wybranego punktu programu limitem uczestników, którzy mogą ten punkt wybrać w trakcie procesu rejestracji.

Dla każdego nowego obiektu wprowadź nazwę i limit miejscówek , który system będzie kontrolował automatycznie na podstawie statusów rejestracji zgłoszeń. Za pomocą ikon dostępnych w ostatniej kolumnie:
- możesz zmienić pozycję wybranego obiektu na liście,
- możesz usunąć wybrany obiekt z bazy.

 

Prelegenci

Panel pozwala na dodawanie (przycisk dodaj nowego prelegenta) i edycję dowolnej liczby prelegentów, których można przypisać do (udostępnionych do wyboru rejestrującym się uczestnikom) punktów agendy i widocznego na stronie internetowej programu wydarzenia. Przypisanie prelegenta do punktu agendy odbywa się w sekcji Rejestracja > Etap II: Agenda, zaś przypisanie do punktu programu widocznego na stronie dostępne jest w sekcji Serwis > Program wydarzenia.

Dla każdego nowego prelegenta wprowadź Imię i nazwisko i Link do strony o prelegencie, które pojawią się jako odnośnik w treści agendy (na drugim etapie rejestracji) lub programu (widocznego na stronie internetowej). Za pomocą ikon dostępnych w ostatniej kolumnie:
- możesz zmienić pozycję wybranego prelegenta na liście,
- możesz usunąć wybranego prelegenta z bazy.

 

Dokumentacja (aktualna dla v4.40)

Bądź na bieżąco z nowościami i subskrybuj newsletter CONREGO

Oświadczam, że zapoznałem się z treścią i akceptuję regulamin korzystania z usług newslettera internetowego na stronie conrego.com.pl
Ta strona używa cookies celem gromadzenia danych o użytkownikach w celach marketingowych i obsługi procesów związanych z realizacją zamówień. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję