Blog

28 Wrzesień 2016

Nowa wersja CONREGO: 4.30

Od czasu wprowadzenia wersji 4.20 spędziliśmy setki godzin, analizując pytania, sugestie i pomysły, które zgłaszaliście nam w ciągu ostatnich czterech miesięcy. To właśnie Wy – profesjonalni organizatorzy i użytkownicy – niezmiennie stanowicie dla nas źródło inspiracji i najlepszych pomysłów. Dzięki Waszej pomocy już dziś możemy zaprezentować najnowszą i zarazem najlepszą odsłonę gotowego systemu rejestracji uczestników wydarzeń – CONREGO 4.30.

Nowa wersja CONREGO jest już dostępna w sprzedaży. Jeżeli chcesz bezpłatnie przetestować najnowsze funkcje, zarejestruj demo na okres 10 dni. Szczegóły związane z aktualizacją przedstawiamy poniżej.

1. Powstała nowa sekcja Raporty > Komentarze. Do modułu Raporty dodaliśmy nowy raport zawierający zestawienie wszystkich rejestracji, do których użytkownicy panelu administracyjnego dodali komentarze. Dzięki nowej funkcjonalności łatwiej odszukać rejestracje z dodanymi notatkami.

2. Ankiety > Formularz ankiety. Do interfejsu formularza ankiet dodaliśmy panel umożliwiający dodawanie i edycję klauzul oraz regulaminów podobnie jak w przypadku Formularza rejestracyjnego.

3. Raporty > Płatności. W interfejsie raportu płatności dodaliśmy przycisk Pobierz faktury VAT, który umożliwia pobranie pliku ZIP zawierającego wszystkie pliki PDF faktur VAT wystawione za pomocą aplikacji.

4. Od wersji 4.30 przy imporcie danych uczestników (np. na potrzeby wysyłki zaproszeń) nie trzeba dodawać w pierwszej kolumnie pliku XLS kodów zaproszeniowych (uczestników). Obecnie są one generowane automatycznie przez CONREGO. Dla bezpieczeństwa wykluczyliśmy z zakresu (dozwolonych w kodach) znaki l, I, 1, |, 0, O, a wszystkie kody zawierają jedynie DUŻE LITERY i cyfry.

5. Dodaliśmy funkcję umożliwiającą przypisanie różnych numerów kont bankowych na fakturach pro forma / VAT w zależności od wersji językowej wdrożenia.

6. Komunikacja. Dodaliśmy przycisk [ Duplikuj szablon ], który pozwala na duplikację istniejącego szablonu i zapisanie go pod nową nazwą jako osobny szablon bez ryzyka nadpisania oryginału.

7. Rejestracja > Etap II: Agenda. Do sekcji dodaliśmy panel Reguły wzajemnego blokowania punktów agendy. Funkcjonalność pozwala na stworzenie nowej reguły zawierającej (podaną po przecinku) listę numerów ID punktów agendy. Każda reguła wymusza, by dodane do niej punkty agendy były wzajemnie blokowane, dzięki czemu uczestnicy nie będą mogli wybrać więcej, niż jeden z punktów dla wybranej reguły.

8. Dodaliśmy nową funkcję: Rejestracja > Wyłącz formularz rejestracyjny. Umożliwia ona zastąpienie formularza zgłoszeniowego dowolną treścią edytowalną w specjalnie przygotowanym panelu. Od tej pory znacznie łatwiej będzie zamknąć rejestrację na życzenie bądź o zaplanowanej porze (dzięki opcji ukryj formularz rejestracyjny o podanej dacie).

9. Obsługa gości > Recepcja. Przepisaliśmy od podstaw moduł Recepcji. Nowy interfejs modułu pozwala na znacznie większą decyzyjność organizatora w kwestii obsługi stanowisk recepcyjnych. Lista uczestników dostępna w polu selektora pobierana jest „w locie” (AJAX), dzięki czemu moduł nie wymaga częstego przeładowania ekranu.

10. Obsługa gości > Kontrola dostępu. Od podstaw przepisaliśmy także moduł Kontroli dostępu. Obecnie umożliwia on również weryfikację praw dostępu i oznaczanie obecności gości pozbawionych identyfikatora. Wystarczy skorzystać z manualnej wyszukiwarki, podobnej do selektora dostępnego w module Recepcja.

11. Konfiguracja systemu > Obsługa gości. W związku z przebudową modułów Recepcja i Kontrola Dostępu dodaliśmy sekcję zawierającą szereg funkcji umożliwiających pełniejsze dostosowanie modułów do wymagań:

  • opcje resetu odczytów modułu Recepcja i Kontrola Dostępu,
  • kontrola druku identyfikatorów podczas pracy Recepcji oraz automatyzacja druku w zależności od różnych scenariuszy postępowania,
  • kontrola funkcji edycji danych uczestnika podczas Recepcji,
  • kontrola funkcji dodawania nowych uczestników na Recepcji,
  • selektor pól formularza rejestracyjnego widocznych na Recepcji,
  • selektor statusów rejestracji, dla których można oznaczyć obecność na stanowisku Recepcji,
  • nowa funkcja umożliwiająca przypisanie dla kodu QR dowolnego adresu URL lub pliku wizytówki VCF (zawierającego dane: imię, nazwisko, email, organizacja, numer telefonu). Dzięki tej funkcji uczestnicy skanujący wzajemnie kody QR mogą pobierać na swoich smartfonach pełne dane kontaktowe rozmówcy.

12. Strony > Aktualności. Dodaliśmy nowy przycisk Zapisz i zamknij, który w przeciwieństwie do przycisku Zapisz powraca na listę podstron w sekcji Aktualności.

13. Strony > Panele i banery. Przeprowadziliśmy prawdziwą rewolucję w zakresie budowy strony internetowej wydarzenia. Od wersji 4.30 budowa strony nie wymaga ingerencji w kod plików homepage.php ani artpage.php czy ich podwersji. Cały layout zbudowany jest w oparciu o panele edytowalne za pomocą tej sekcji. Przygotowaliśmy także szereg gotowych paneli, które zawierają tzw. shortcody wywołujące określone elementy interfejsu:

  • Page header (above navigation) – panel zawierający elementy widoczne nad nawigacją strony;
  • Single Column Panel – panel HTML z treścią jednokolumnową;
  • Two Column Panel – panel HTML z treścią dwukolumnową;
  • Three Column Panel – panel HTML z treścią trzykolumnową;
  • Parallax – zawiera shortcode [parallax], który generuje panel z ruchomym tłem oraz treścią HTML;
  • Numbers counter – zawiera shortcode [numbers], który prezentuje animację wzrostu dowolnych liczb od 0 do N;
  • Time left to the event – zawiera shortcode [countdown], który tworzy panel zawierający animowany licznik czasu pozostałego do wydarzenia;
  • News section – zawiera shortcode [news], który generuje panel prezentujący w dwóch kolumnach listę aktualności opublikowanych w sekcji Strony > Aktualności;
  • Speakers - zawiera shortcode [speakers], który generuje panel prezentujący listę prelegentów;
  • Logo slider – zawiera shortcode [logoslider], który generuje panel prezentujący serię przewijanych na boki grafik (np. z logotypami partnerów wydarzenia);
  • Google Map – zawiera shortcode [map], który generuje panel prezentujący lokalizację wydarzenia na mapie wygenerowanej na bazie Google Maps;
  • Contact form – zawiera shortcode [contactform], który generuje panel z wbudowanym formularzem kontaktowym;
  • Footer – panel zawierający elementy widoczne nad nawigacją w stopce strony.

14. Rozbudowaliśmy mechanizm obsługi wielu walut dla rozliczeń z uczestnikami wydarzenia. W sekcji Płatności > Cennik uczestnictwa i usług dodany został panel Waluty, dzięki któremu możemy edytować dostępne w Cenniku i systemie rejestracji waluty, jakimi może posługiwać się uczestnik. Ponadto dodane zostało opcjonalne pole umożliwiające wybór waluty na pierwszym kroku rejestracji, którą podejmuje uczestnik.

15. Instalator CONREGO – całkowicie przebudowaliśmy instalator aplikacji, dzięki czemu jest on łatwiejszy w obsłudze i przyjemniejszy dla oka.

Głęboko wierzymy, że sprawdzicie nową wersję CONREGO i podzielicie się z nami wrażeniami z użytkowania. Zawsze słuchamy Waszych sugestii – są one dla nas ogromnie ważne!

Jeżeli masz jakiekolwiek pomysły, nie wahaj się i napisz do nas na adres support@conrego.com. Dziękujemy i życzymy samych udanych imprez!


Tomasz Chrościechowski

 

Bądź na bieżąco z nowościami i subskrybuj newsletter CONREGO

Oświadczam, że zapoznałem się z treścią i akceptuję regulamin korzystania z usług newslettera internetowego na stronie conrego.com.pl
Ta strona używa cookies celem gromadzenia danych o użytkownikach w celach marketingowych i obsługi procesów związanych z realizacją zamówień. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję