Blog

23 Luty 2017

9 technik promocji wydarzenia, które zwiększają sprzedaż wejściówek

To, w jaki sposób wypromować event, aby zwiększyć sprzedaż wejściówek, spędza sen z powiek niejednemu organizatorowi wydarzeń. Dlaczego? Szybko i sprawnie przeprowadzona sprzedaż otwiera drogę do kolejnych zadań. Natomiast niepowodzenie na tym etapie zawsze utrudnia i komplikuje dalsze procesy.

W ciągu siedmiu lat nieustannej pracy w branży eventowej wspomogłem organizację ponad 500 wydarzeń, na które za pomocą systemu rejestracji CONREGO zarejestrowało się ponad 200 000 uczestników. Poznałem bolączki organizatorów i zdobyłem wiedzę pozwalającą wyeliminować wiele branżowych problemów. Niewątpliwie jednym z najbardziej znaczących – takich, które najmocniej przyczyniają się do kolejnych niepowodzeń – jest problem sprzedaży wejściówek.

Jeśli jesteś organizatorem wydarzeń, z pewnością sam doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważna to kwestia. Niewłaściwie wypromowana sprzedaż może doprowadzić do spowolnienia dalszych etapów organizacji, konieczności reorganizacji całego planu pracy, a w skrajnych przypadkach do konieczności odwołania Twojego wydarzenia.

Jak uniknąć tego ryzyka i zachować płynność oraz równowagę w organizacji konferencji, kongresu lub innego wydarzenia? To pytanie, na które nie da się odpowiedzieć bez znajomości podstawowych zasad marketingu, a w efekcie zrozumienia grupy docelowej. Ja zdobywałem tę wiedzę przez lata pracy w branży eventowej. Dzięki temu byłem w stanie spisać wszystkie najważniejsze techniki punkt po punkcie, tworząc tym samym poradnik – 9 technik promocji wydarzenia, które skutecznie zwiększą sprzedaż wejściówek.

Poradnik pozwoli Ci spojrzeć na promocję wydarzenia jak na wyzwanie możliwe do zrealizowania. Wyjaśni Ci pewne nie zawsze oczywiste mechanizmy i – co najważniejsze – pozwoli uzyskać upragniony efekt. Czytając, na pewno zauważysz, że niektóre z wymienionych metod stosowałeś już wcześniej. To świetnie! Zwróć jednak uwagę, że tylko kompleksowe podejście ułatwi Ci osiągnięcie pełnego sukcesu. Takiego właśnie sukcesu Ci życzę, dlatego gorąco zachęcam do zapoznania się z opisanymi technikami.

Tomasz Chrościechowski

Bądź na bieżąco z nowościami i subskrybuj newsletter CONREGO

Oświadczam, że zapoznałem się z treścią i akceptuję regulamin korzystania z usług newslettera internetowego na stronie conrego.com.pl
Ta strona używa cookies celem gromadzenia danych o użytkownikach w celach marketingowych i obsługi procesów związanych z realizacją zamówień. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję